Průzkumy spokojenosti - naše nabídka
Města a obce (stačí kliknout na některý z odkazů):
Dotazník spokojenosti zaměstnanců Mystery klient
Dotazník spokojenosti klientů Dotazník spokojenosti interních klientů
Sociometrie Osobní diagnostika
Hodnocení zaměstnanců Ceník nabízených služeb
Organizace sociálních služeb a školství
stačí kliknout na některý z odkazů:
Šetření spokojenosti patří k nástrojům zjišťování zpětné vazby. Používá se ve všech metodách řízení kvality.
Klienti organizace
Nejčastějším důvodem pro zahájení šetření spokojenosti klientů je snaha zjistit nebo ověřit zpětnou vazbu, tedy jak klienti, občané a zákazníci vnímají práci organizace, vystupování zaměstnanců a úroveň poskytovaných služeb.
Cílové skupiny klientů
- Klienti využívající služeb organizace
- Občané města, obce
- Členové Zastupitelstva a Rady města
- Příspěvkové organizace
Zaměstnanci
Spokojenost, motivace a participace zaměstnanců patří mezi základní faktory ovlivňující dosahování stanovených cílů organizace. Zásadním předpokladem ovšem je, že se s výsledky šetření následně aktivně pracuje a závěry šetření jsou základem pro realizaci potřebných změn.
Nabízíme dotazníkové šetření spokojenosti zaměstnanců zaměřené na:
- Vize, strategie a cíle
- Oblast řízení
- Vztahy v organizaci
- Komunikace v organizaci a vně organizace
- Osobní perspektiva
- Pracovní prostředí
- Hodnocení pracovního výkonu
- Hlavní hodnoty organizace